dilluns, 18 de gener del 2010

Qui és qui?

Hola! El meu nom és Babe Douterloigne. Tinc 14 anys i sóc de Bèlgica. Vaig nàixer a Waregem el dia 22 de setembre de 1995. Els meus hobbies són el ballet, el surfing, l'skimboard... Els meus millors amics són Silke, Febe, Sarah, Nina, Alic, Cha, Flo i altres. Vaig a l'IES Balàfia de Sant Llorenç. Vaig començar a fer classe a l'IES Balàfia en octubre de 2009. Estic molt contenta, és una escola que m'agrada molt!!!.






Hola!! Sóc Leonara Gomes, tinc 14 anys i sóc de Minas Gerais, Brasil. Vaig arribar a Eivissa en març de l'any passat, fa nou mesos que visc a Eivissa. Els caps de setmana m'agrada passejar amb els meus amics, m'agrada també anar de compres, ballar, escoltar música, etc... Les meves millors amigues són Ivonne, Yuli i Karen. M'agrada viure a Eivissa, estic molt contenta de viure aquí. M'agrada l'institut.




Hola! em dic Annie White, tenc dotze anys i sóc d'Anglaterra. Vaig neixer el 20 de novembre de 1997. Jo visc a Eivissa des de fa un any i quatre mesos. M'agrada Eivissa molt. Abans jo anava al colegi de Sant Carles i ara vaig a Sant Llorenç i m'agrada molt. Els meus millors amics són la meva germana Jordan, Megan, Olivia, Serena i Mari. El meu pare viu en Anglaterra.







Bon dia! em dic Shymena Vincencia Trautsch i vaig al Taller de Llengua de l'IES Balàfia. Sóc d'Alemanya i tinc 12 anys. Vaig nèixer el 24-07-1997. Els meus hobbies són viatjar, a França, a Itàlia, d'ón és la meva família i a Anglaterra. Jo parlo castellà, alemany, anglès i ara estudio català. La meva mare es diu Tanja Trautsch i és d'Alemanya, parla alemany, castellà i anglès. El meu pare es diu Thomas i és de França i parla francès, alemany, anglès i castellà.





Jo soc Jaki, tenc 14 anys i sóc d'Uruguai, però visc a Eivissa amb la meva mare i la meva germana. Tenc 2 germans, un té 33 anys i l'altra 17. Fa un any i mig que visc a Eivissa. M'agrada molt l'institut però m'agradaria més tornar a Uruguai, perquè enyoro molt els meus amics i la meva família, perquè aquí a Eivissa solament esten els meus germans i m'agradaria veure a la resta de la família.




Hola! Sóc Julia, tenc 12 anys i sóc de Bèlgica. Jo tenc 2 germanes, Babe i Maria-Louisa; vivim a Eivissa per la meva salut. Jo vaig a l'institut de Sant Llorenç, vaig a classe de Taller de Llengua. Abans vivia en Bèlgica, ara jo visc a Eivissa en una casa de camp. M'agrada la natura, la piscina i l'esport. Faig gimnàstica esportiva. També faig dansa en una acadèmia en Eivissa. A l'institut he fet amics i amigues que vénen amb jo a Taller i són Annie, Sasha, Jumar, etc. A mi m'agrada viure a Eivissa perquè hi ha molta natura i sempre fa sol i tinc bona salut.



Hola! Em dic Jumar, sóc de Filipines, tinc 13 anys. Vaig nàixer el 25 de març de 1996. M'agrada jugar a bàsquet. Visc a Sant Miquel. La meva mare es diu Elizabeth, té 35 anys i el meu pare es diu Jim i té 37 anys. Tinc dos germans, Jeremi que té 10 anys i Joward, que té 15 anys.